RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

batterijpack

3 plaatsers

Ga naar beneden

batterijpack Empty batterijpack

Bericht van Ranger Joe zo 9 dec 2012 - 13:22

Iemand hier ervaring met Nosram batterijpack's? Heb er pas 1 gekocht Nimh, 5000mah, 7.2V, 37.50€ nieuw in de verpakking.

Ranger Joe
Addict
Addict

Aantal berichten : 999
Woonplaats : Vosselaar

Terug naar boven Ga naar beneden

batterijpack Empty Re: batterijpack

Bericht van Bas zo 9 dec 2012 - 13:44

Wat is dan concreet de vraag? Heb je er een probleem mee? Vind je ze extreem goed? ... ?

Ik heb ervaring met batterijpacks, maar niet die van Nosram.
Bas
Bas
Beyond salvation
Beyond salvation

Aantal berichten : 2649
Woonplaats : Edegem

Terug naar boven Ga naar beneden

batterijpack Empty Re: batterijpack

Bericht van Ranger Joe zo 9 dec 2012 - 13:53

Bas ik had graag geweten of iemand hier er ook heeft en of ze een redelijke levensduur hebben meer niet. 5amp is zeker genoeg om een tijdje te kunnen rijden met een 55X2 turns motor.

Ranger Joe
Addict
Addict

Aantal berichten : 999
Woonplaats : Vosselaar

Terug naar boven Ga naar beneden

batterijpack Empty Re: batterijpack

Bericht van Bas zo 9 dec 2012 - 13:56

Ah, dan denk ik dat je (voor trialen) wel heel goed zit, waarschijnlijk kan je hiermee een hele meeting uitdoen. Je kan ze best gewoon testen. Weet wel dat ze pas optimaal zal presteren na een paar laadcycli, dus misschien is het wel handig om ze door je lader te laten cyclen (als die dat ondersteunt) of ze al een paar keer leeg te rijden, voor een meeting. Of reservebatterijen mee te nemen naar een meeting, uiteraard Smile
Bas
Bas
Beyond salvation
Beyond salvation

Aantal berichten : 2649
Woonplaats : Edegem

Terug naar boven Ga naar beneden

batterijpack Empty Re: batterijpack

Bericht van Ranger Joe zo 9 dec 2012 - 14:19

Bas schreef:Ah, dan denk ik dat je (voor trialen) wel heel goed zit, waarschijnlijk kan je hiermee een hele meeting uitdoen. Je kan ze best gewoon testen. Weet wel dat ze pas optimaal zal presteren na een paar laadcycli, dus misschien is het wel handig om ze door je lader te laten cyclen (als die dat ondersteunt) of ze al een paar keer leeg te rijden, voor een meeting. Of reservebatterijen mee te nemen naar een meeting, uiteraard Smile




Ik heb zo'n computerladerke van Triton, ooit van Cornholio overgenomen, die je volledig kan instellen qua laadcapaciteit, ontladen, cycli, ... Probleem is dat ik géén 12V voeding heb en dus altijd in de auto moet laden, mss toch eens een voeding aanschaffen of er krokodilleklemmen opzetten dan kan ik hem aan een losse 12V batterij hangen om packs te laden.

Ranger Joe
Addict
Addict

Aantal berichten : 999
Woonplaats : Vosselaar

Terug naar boven Ga naar beneden

batterijpack Empty Re: batterijpack

Bericht van RickvS zo 9 dec 2012 - 14:40

Ik heb nog wel een stabiele voeding ergens liggen, als je mij een paar dagen de tijd geeft zoek ik even op zolder, maar ik kan je nu al vertellen dat opsturen niet de moeite is vanwege het gewicht, je mag hem zo hebben maar we moeten dan een meeting zoals Edegem afwachten zodat ik hem voor je kan meenemen.
RickvS
RickvS
Regular
Regular

Aantal berichten : 586
Woonplaats : Best NL

Terug naar boven Ga naar beneden

batterijpack Empty Re: batterijpack

Bericht van Bas zo 9 dec 2012 - 16:12

Yep, een voeding is een goed idee... Die kan je vrij goedkoop vinden op bvb Hobbyking. Komt nog wel eens van pas Smile
Bas
Bas
Beyond salvation
Beyond salvation

Aantal berichten : 2649
Woonplaats : Edegem

Terug naar boven Ga naar beneden

batterijpack Empty Re: batterijpack

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum